3,2,1 Go - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura en Lindsy - WaarBenJij.nu 3,2,1 Go - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura en Lindsy - WaarBenJij.nu

3,2,1 Go

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura en Lindsy

31 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Hallo allemaal,

De wekker is zojuist gegaan, mijn koffer is gepakt (na een check, check, dubbel-check)en mijn humeur is voor dit tijdstip uitstekend :).

Al jaren roep ik dat ik wil ver(der) wil reizen en sinds een paar maanden begon het te kriebelen en besloot naar Afrika te gaan.
Nu is het roepen voorbij en gaat het echt beginnen. Nog altijd met een relaxt gevoel zit ik dit berichtje te typen en heb absoluut geen spijt.

Op naar avontuur, ervaringen, belevingen, spanning en ontspanning.

Nu nog even genieten van een warme douche en een lekkere kop koffie voordat ik ga.

Met een zakje vol met geld, waar ik jullie alvast enorm voor wil bedanken ga ik mijn Upendo-reis starten.

Liefs Laura

• 31 Oktober 2009 - 07:09

Nicky:

OOOOOOOh daar ga je dan!
    Meisje Meis Heel heel heel veel plezier, geniet en kom heel terug!
    N hele dikke kus Nicky

• 01 November 2009 - 10:07

Piep En Guus:

Hopelijk verloopt de gehele reis naar wens en krijg je een WARM welkom in Afrika (al was het maar door de temperatuur!) Veel succes en plezier, kom heel terug en we volgen je xxx

• 01 November 2009 - 16:49

Cilem:

hallo reiziger
    hopelijk goede reis gehad nu dan aan het werk leuke en leervolle dagen wachtend op je eerste indruk van het weeshuis en de kinderen