Voorbereidingsstress ;) - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura en Lindsy - WaarBenJij.nu Voorbereidingsstress ;) - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura en Lindsy - WaarBenJij.nu

Voorbereidingsstress ;)

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura en Lindsy

14 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Hallo lezers,

09-10: Vandaag zei ik tegen een collega: 'Over 3 weken (rond dit tijdstip) ben ik hoogstwaarschijnlijk mijn koffer aan het inpakken, uitpakken en weer inpakken.'

HELP! Voorbereidingsstress slaat toe ;).
Heb ik dit al gehaald, heb ik dat al geregeld. Even diep inademen en weer uitademen...ik heb een bankpas, ticket en paspoort en daarmee kom ik al een heel eind :).
Dat is natuurlijk niet alles en gelukkig heb ik nog 21 dagen om helemaal Kenia-klaar te worden.

Via deze weblog zal ik jullie zoveel mogelijk vertellen over wat ik doe en beleef in en om het Upendo Children's Centre in Nyeri, Kenia.

Hopelijk brengt het jullie leesplezier.

Liefs Laura

• 26 Oktober 2009 - 16:01

Ineke Felen:

Hallo Laura,

Ik ga je volgen daar in Kenia. Ik wens je een heel fijne tijd, heel spannend allemaal!
    Ik vertrek in juni 2010!
    Groetjes
    Ineke (was ook op de infomiddag in september)

• 26 Oktober 2009 - 16:35

Tessa:

Veel plezier meissie!!!
    Ik ga je volgen en heb je ook al gelinkt aande website!!!! Enjoy enjoy!!!!Liefs

• 28 Oktober 2009 - 23:35

Ikke:

Ineke,
    Leuk dat je me gaat volgen. Hoop dat we beide een super tijd zullen hebben.

En Tessa,
    Enjoy, enjoy zal wel gaan lukken :).

Groetjes Laura

• 30 Oktober 2009 - 22:29

Bonnie:

Héé Lorra!
    Je hebt vast al je spulletjes al ingepakt en ik gok dat je al in Kenia bent als je dit berichtje leest.
    Ik wens je heel veel succes en vooral plezier bij je reisje. Lekker een maandje weg, zou ik ook wel willen!
    Ik ga je volgen. Amuseer je & tot over een dikke maand.

Groetjes van je mede-bandlid en flexibele crisiscollega

• 02 November 2009 - 10:43

Louise:

Hallo Laura, fijn dat je goed bent aangekomen. ik heb in gedachten met je mee gereisd.Geweldig om dit mee te maken.Liefs Tante Louise.