Voorbereidingsstress ;) - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura en Lindsy - WaarBenJij.nu Voorbereidingsstress ;) - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura en Lindsy - WaarBenJij.nu

Voorbereidingsstress ;)

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura en Lindsy

14 Oktober 2009 | Nederland, Heerlen

Hallo lezers,

09-10: Vandaag zei ik tegen een collega: 'Over 3 weken (rond dit tijdstip) ben ik hoogstwaarschijnlijk mijn koffer aan het inpakken, uitpakken en weer inpakken.'

HELP! Voorbereidingsstress slaat toe ;).
Heb ik dit al gehaald, heb ik dat al geregeld. Even diep inademen en weer uitademen...ik heb een bankpas, ticket en paspoort en daarmee kom ik al een heel eind :).
Dat is natuurlijk niet alles en gelukkig heb ik nog 21 dagen om helemaal Kenia-klaar te worden.

Via deze weblog zal ik jullie zoveel mogelijk vertellen over wat ik doe en beleef in en om het Upendo Children's Centre in Nyeri, Kenia.

Hopelijk brengt het jullie leesplezier.

Liefs Laura

  • 26 Oktober 2009 - 16:01

    Ineke Felen:

    Hallo Laura,

    Ik ga je volgen daar in Kenia. Ik wens je een heel fijne tijd, heel spannend allemaal!
    Ik vertrek in juni 2010!
    Groetjes
    Ineke (was ook op de infomiddag in september)

  • 26 Oktober 2009 - 16:35

    Tessa:

    Veel plezier meissie!!!
    Ik ga je volgen en heb je ook al gelinkt aande website!!!! Enjoy enjoy!!!!Liefs

  • 28 Oktober 2009 - 23:35

    Ikke:

    Ineke,
    Leuk dat je me gaat volgen. Hoop dat we beide een super tijd zullen hebben.

    En Tessa,
    Enjoy, enjoy zal wel gaan lukken :).

    Groetjes Laura

  • 30 Oktober 2009 - 22:29

    Bonnie:

    Héé Lorra!
    Je hebt vast al je spulletjes al ingepakt en ik gok dat je al in Kenia bent als je dit berichtje leest.
    Ik wens je heel veel succes en vooral plezier bij je reisje. Lekker een maandje weg, zou ik ook wel willen!
    Ik ga je volgen. Amuseer je & tot over een dikke maand.

    Groetjes van je mede-bandlid en flexibele crisiscollega

  • 02 November 2009 - 10:43

    Louise:

    Hallo Laura, fijn dat je goed bent aangekomen. ik heb in gedachten met je mee gereisd.Geweldig om dit mee te maken.Liefs Tante Louise.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Upendo

Recente Reisverslagen:

27 November 2009

Afscheid is nabij

24 November 2009

Laatste paar dagen

22 November 2009

3 dagen Masai Mara en 9 lekke banden verder

17 November 2009

"It's all about the money"

15 November 2009

De toerist uithangen
Laura en Lindsy

Actief sinds 03 Okt. 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 63950

Voorgaande reizen:

24 November 2010 - 11 December 2010

Lindsy en Laura @ Upendo

31 Oktober 2009 - 29 November 2009

Upendo

Landen bezocht: